Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 martie 2012

lista cu pisoii mei

Mitzi, ea e decana de varsta, are aproape 17 ani, draga noastra printesa.
Apoi au venit fratii Zuzel si Urly, doi nebuni frumosi,  din mama angora turceasca si tata birmamez:

Zuzel e cel alb si intaiul nascut. Urly e mai masiv si mai golanas.
Apoi, s-a infiltrat incet, incet, mai intai a intrat timid in bucatarie, apoi ne-am trezit cu el definitiv in viata noastra:
el e Rufus:
Fugita de la stapani, micuta vagaboanta pe care noi am botezat-o Ciorapel, a gasit la noi adapost si hrana si multa iubire. Am castrat-o, dar tot pleaca dimineata si se intoarce noaptea.
In toamna anului 2010, sotul a gasit la marginea orasului un puiut micut si zgribulit, pe care l-a adus acasa, ascuns sub pulover. Am botezat-o Muculet fiindca era atat de mica precum un muc de tigara.
Apoi, anul trecut, in aprilie, o pisica maidaneza, s-a simtit in siguranta sub masa noastra din bucatarie, sa ne lase doua guguloaie care s-au facut in cateva luni, doua huidumite. Ei sunt, Freddy (roscat) si Rocco(alb-negru)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu