Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 martie 2012

doua noi jucarii

Dupa ce am terminat de mesterit jucarelele, am asezat ministudioul improvizat ca sa le fac poze. Inchid apoi aparatul si ma intorc la birou, unde trona o imensa dezordine. Pun sa se descarce pozele si aud in spatele meu cum Zuzel flocaia de zor jucariile. Apuc repede aparatul sa-l filmez . Cum a vazut camera foto, s-a intors cu dosul la jucarele si numa le balambanea cu coada. N-a vrut si n-a vrut sa fie filmat jucandu-se. Ce-or avea pisoii mei oare? Ciorapica mai ca pare moarta cand vreau sa ii fac fotografii. Cum inchid aparatul si le zic ceva de dulce tare de tot si cu naduf, se anima brusc si incep sa se zbantuie. Eu spumeg, pe ei ii doare la basca. L-am impins pe nesimtitor afara din camera si am strans inciudata lucrurile. N-ai cu cine mah, n-ai cu cine!



se impune sa imi construiesc un atelier, asa nu se mai poate! Sponsorizeaza careva? :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu