Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 martie 2012

zgardute si lese

Din timpuri stravechi femeia stie sa innoade atele in asa fel incat sa iasa ceva util, foarte util, de decor, de joaca...N-am facut nici eu exceptie si am invatat mai intai sa tricotez cand eram prin clasa intai si mi-am facut prima bentita alba pentru scoala.
De-a lungul timpului, am  facut cam ce face orice femeie careia ii place sa iasa ceva frumos din mainile ei, servete de artizanat, tricotaje, sau macrameuri. Vreau sa spun, ca desi sunt foarte frumoase, macrameurile tineretii mele, nu prea m-au impresionat, poate de unde nu aveam acces la ce se intampla prin alte colturi de lume. Asta nu insemna ca nu le apreciam valoarea. Problema e ca noi nu prea confectionam altceva in afara de mileuri din macrame si de aici si plictisul meu fata de ele, sau poate din cauza ca trebuia mereu sa fie  apretate bat si calcate.
Dar, am dat de internet si de masiva cantitate de informatii si tutoriale in toate domeniile.


Prima zgarduta, am confectionat-o dupa ce am vizionat un clip cu o modalitate de a impleti o bratara din cordelina pentru parasuta.
Prima care a primit zgarduta, a fost Muculet, micuta noastra nebuna.

Apoi au urmat ...

stanga
lesa model "wrapture", bicolora(verde+galben) -23 lei    
dreapta
zgarda pisici model "blazebar"-15 lei


lesa caini talie mare model "round crown"
lungime 1,05, in extensie 1,20m - 40 lei                                                  
set, lesa si zgarda caini de talie mica si medie, albastru+negru
lesa, model "wrapture", lungime 1,15 m -22 lei
zgarda, model "geoese zipper", lungimea 47 cm -15 lei





zgarda caini talie mica, lungime 40 cm - 18 lei


lesa caini , lungime 1,20m -21 lei



lesa caini talie medie si mare, lungime 1,70 - 36 lei
























zgarda pisici de interior - lungime 35 cm - 15 lei



zgarda caini, lungime 57 cm - 19 lei






zgarda pentru pisici de interior - 16 lei

Preturile difera datorita lungimilor variabile si a pretului materialelor care se schimba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu